torsdag 25. oktober 2012

Sesongens første snø!

I dag har sesongens første snø falt over Bergens sju fjell. Jeg føler de fleste synes det er mest mas og kav med den første snøen, spesielt for de som ikke har lagt om til vinterdekk, men jeg synes det er kjempekoselig. Det dalte så fint her i ettermiddag, at jeg fikk julestemning av hele greia! Vi som ikke skal feire ordentlig jul engang i år (griiiiin). Det er ikke så synd i oss egentlig, siden vi sikkert kommer til å tilbringe julaften på en langstrakt strand i Thailand. Dessverre er julen min favoritthøytid, så det blir veldig rart å ikke feire den hjemme. I morgen er det 45 dager til vi drar, hjelpes som tiden flyr, det begynner så smått å dannes sommerfugler i magen nå!

Ulriken sett fra leiligheten vår.

6 kommentarer:

  1. Snøen kan både være utrolig koselig og utrolig irriterende, haha. I hele formiddag har det snødd ordentlig utenfor, og det begynner å bli ganske mange snøcentimeter tykt. Får julefølelse! Å tilbringe julen på en strand vil nok både være rart og utrolig herlig. Heldig er dere!

    SvarSlett
  2. Åå, kos! Her har det dessverre stoppet å snø. Jeg er gira på mer, hehe!
    Ja, det blir nok den mest spesielle julefeiringen vi har hatt iallfall :)

    SvarSlett
  3. Så spennende at dere reiser som ikke alt for lenge! :D Blir spennende å se! :D Og litt deilig er det vel å ta en tur til Thailand i julen! :D Selvom julen også er min favorittårstid og jeg elsker snø, så blir det nok kos i Thailand også! :D Her er det kjempekaldt og en del snø om dagen, herlig :) Håper det holder seg en stund! :D

    SvarSlett
  4. Det er nesten litt for spennende for ei som ikke har satt sine bein utenfor Europa før! Jikes! Vi gleder oss veldig, men er litt spente også :)
    Det blir helt sikkert en toppers jul selv om den blir annerledes, det blir iallfall megadeilig med litt varme, her er det iskaldt om dagen!

    SvarSlett
  5. Når jeg er hjemme synes jeg snøen er irriterende i byene, blir bare til slaps og is uansett. Er bedre på fjellene der man faktisk kan stå på ski!

    Men nå når jeg er på tur ser det helt fantastisk ut med snø i nydelige Bergen!

    Og takk for link til bloggen min på inspirasjonssiden! :)

    SvarSlett
  6. Det blir vel litt sånn ja, hehe... Er ikke glad i slapset selv, men den første snøen er bare så kos!

    Bare hyggelig, liker godt bloggen din, følger spent med på reisen din! :)

    SvarSlett