tirsdag 20. mars 2012

Mer lesestoff

Det ble med noen spontankjøp hjem i dag når jeg var en tur nede i byen, nemlig flere bøker! Vi har tenkt som så at det kan være lurt å ha med iallfall en guidebok for første destinasjon på turen, noe som for vår del blir India. Norli hadde både Lonely Planet og Rough Guides sine bøker, men siden Lonely Planet sin kostet 90 kr mer, gikk Rough Guides av med seieren denne gangen. I tillegg til et supert utvalg av guidebøker har Norli en fin hylle som heter reiselitteratur, og her står det spennende reiseskildringer på rekke og rad. Jeg skulle helst hatt alle, men siden jeg ikke er rik og prøver å spare, ble det med enda en bok av Torbjørn Færøvik, nemlig "Drømmen om Asia."

"Drømmen om Asia" og "Rajasthan, Delhi & Agra"

Fornøyd med kjøpet og min evne til å ikke kjøpe mer enn "nødvendig", satte jeg meg på bussen hjem. Godt plassert i sofaen med PCen på fanget en stund senere, er jeg på mystisk vis på god vei inn på The Book Depository sine nettsider. Plutselig ligger "Point it" i handlekurven, og noen sekunder senere har sannelig "An Idiot Abroad: The Travel Diaries of Karl Pilkington" havnet oppi også. Ops! Til mitt forsvar kostet det ikke mer enn 92 kroner for begge bøkene, inkludert frakt (gratis!).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar